Kimono från H&M





Kimono från H&M. Perfekt amningsplagg:)

Hej på er!

Som jag berättat tidigare så var det inte bara den fina mattan som jag beställde från H&M utan ett och annat klädesplagg klickades också hem. Nu är det ju som så att min kropp inte riktigt (långt ifrån om jag ska vara ärlig) ser ut som den gjorde innan jag blev gravid. Kan väl säga att jag har ganska många kilo att gå ner men allt har sin tid. Hur som så tror jag ju oftast att jag är mindre än vad jag är, tyvärr vilket resulterar i inköp av för små kläder:)
Men den här kimonon från H&M passade faktiskt jättebra och är ju ett utmärkt amningsplagg dessutom:)
I helgen var hela lilla familjen ute på shoppingtur. Skor och klänningar skulle jag ha men konstigt nog blev det bara inköp till Nils:) Hur mycket som helst faktiskt:) Vi var på Vingåkers factory outlet och jag blev lite smått galen när jag såg alla fina barnkläder. De har märken som Geggamoja, Nova star, Newborn, Polarn o pyret, Lasse Åberg, Laban, Lilla Anna osv ( och det är bara till bebisar, finns nog ännu mer till större barn) Det blev massor av fina kläder till Nils men inget till hans mamma:)
Därför ska jag göra ett nytt försök imorgon. Då ska Nils få åka till den stora gallerian för första gången. Mormor följer också med så jag kan tänka mig att Nils garderob kommer fyllas på ytterligare:) 
Sen när vi shoppat färdigt så ska jag och Nils åka ut till mitt jobb och hälsa på. Vi har grillkväll/avslutning så då får vi träffa alla barn och föräldrar vilket känns jättekul. Mina närmsta kollegor är ju också med såklart och de har ju redan träffat Nils men längtar ändå:)
Precis som jag längtar efter dem, mina fina kollegor och vänner.

Nu hör jag hur det låter lite och någon börjar vakna.

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg