En rumpvärmare:)



Ett värmande fårskinn har jag lagt i soffan, så gott att sitta på nu. Det kommer från Emmas Butik.


Det är en present från mina föräldrar till Nils att ha i vagnen... Men än så länge är det så varmt ute så då får det fungera som rumpvärmare åt mig om kvällarna;)


Se! Ena hyacinten har slagit ut! Så fint!

Hej!

Idag är jag hemma med en liten sjukling. Fick ställa in dagens aktiviteter för Nils är så snorig och hängig, mammas lilla plutt. Som tur är har G jobbat hemifrån idag så vi har ätit lunch ihop och jag har fått lite vuxensällskap:) Liten har sovit mycket och däremellan har han varit trött men vid gott mod.

Idag har vi haft snickarna hos oss också och från och med måndag så ska de vara här på heltid så då kommer det gå undan:) Bilder kommer!

Nu ska jag beställa lite julklappar!

Önskar er en fin eftermiddag och kväll!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Skönt och snyggt med fårskinn. Vad kul att få ha snickarna hemma på heltid så det händer mer, kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg