Fler och fler flyttar in...



Fler och fler blir dem, hyacinterna:)


Ljuslyktorna från Tine K har hängt med i några år nu men jag gillar dem lika mycket fortfarande.


Gokväll!

Liten sover och efter lite kvällssysslor (ni vet det där roliga som hänga tvätt, göra ordning i köket, plocka leksaker etc:) så hamnade jag här.
Idag har vi varit på Tigertåget som är baby/barnsång, efteråt när vi stanna och handla följde det med två till hyacinter hem. Den ena hamnade på soffbordet (otippat:)
Hyacinter är något som jag inte kan få för många av. Pyntar gärna mitt hem med dem. I år blir det mycket hyacinter och annat billigt pynt så som olika naturmaterial. När man är mammaledig får man omprioritera har jag märkt. Springa på stan och spontanshoppa går inte och det är väl bara bra kanske;)
Visst handlar jag men det gäller att planera sina köp och försöka hitta billigare alternativ.
Men till julen blir det inte så stor skillnad då jag brukar pynta med mycket material från naturen och tycker det är väldigt fint. Ni ska få se:)
Hur pyntar ni?

Nu tror jag soffan ropar på mig!

Fin kväll till er!

Kram Sofi



Kommentarer

Populära inlägg