Julinspiration!



Jag fullkomligt ÄLSKAR lussebullar:)


Älskar julgodis också...


Söta små pepparkakshus passar bra till glöggmyset.


En ljuvlig krans och julens favoriter:)


Ett hem pyntat med mycket naturmaterial, precis vad jag gillar!

Alla bilder är lånade av Lantliv.com

Gokväll!

Idag har jag och Nils åkt ut till mormor och morfar på landet. Det är mysigt att få rå om varandra och sen är det skönt för Nils att få lite lugn och ro när han ska sova. Det snickras ju för fullt hemma och jag är förvånad över att han ändå lyckas sova så pass bra. Men nu är vi här tills imorgon och det är så mysigt. Vi har blivit bortskämda med en otroligt god och mustig höstsoppa och pappas ljuvliga pannkakor, så nu står magen i alla hörn:) Liten sover och jag sitter och letar julinspiration här. Älskar den här tiden innan jul och när snön kommer är lyckan total. Vi har ju fått en hel del snö idag men det mesta har smällt bort, lite ligger dock kvar och nu ska det bli kallare så då hoppas vi det får vara kvar i några dagar till.

Nu ska jag vara lite social innan det är dags att sova!

Trevlig kväll och kram till er!
 

 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg