En hylla till Nils rum.



Här längs med väggen skulle Nils behöva någon form av förvaring. En öppen hylla där alla hans leksaker kan stå.

Har hittat några fina som vi funderar på:


Combee från Europamöbler.


Snow från Miomöbler


Kallax från Ikea.

I ett barnrum är ju förvaring viktigt och då vi redan har en del dold förvaring vill jag gärna ha mer öppna hyllor nu. Jag tycker det är viktigt att Nils kan välja själv vad han vill leka med och det är ju lättare när han har möjlighet att se sina saker:)

Statusen idag är fortsatt förkylt. I alla fall jag har åkt på en riktig segdragen variant med mycket snorande och rosslande:( Nils är däremot piggare så det känns bra! Hade ändå tänkt att vi skulle ta oss ut på en promenad sen för nu börjar vi klättra på väggarna här hemma. Är ju sjukt tråkigt att bara vara inne hela tiden. Men nu ser jag att det börjat snöa och blåsa igen... Vi har ju redan väldigt mycket snö och trots att de plogar så blir ju framkomligheten med vagn begränsad vilket gör att jag hade hoppas på en dag utan snöfall:) Vi får se hur vi gör..

Har ni mycket snö?

Finaste dagen till er!

Kram Sofi






Kommentarer

  1. Hej sötnos <3
    Hu, så långdraget! Jag är piggare igen! Drick mycket ingefära och citron :))
    Vi åker ju till Sälen på söndag, men du vet jag brukar inte skriva när vi är borta..
    Ska bli väldigt skönt! Sen får vi planera in en Örebrotripp i vår ju :))
    Här har all snö regnat bort redan.. så trist. Grått o blött bara. brrr.

    Fina hyllor du hittat! Den med hjul verkar ju praktisk o man kommer uder och kan dammsuga;-)
    Krya på dig/er!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Jobbigt att ni är förkylda, hoppas ni kryar på er snart! Fina hyllor ni tittat på. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg