Att duka enkelt.











Alla små glaslyktor är från ERNST, den grå linneduken kommer från Ellos, glasen är köpta på Jakobssons möbler för några år sedan och likaså möbelgruppen.

Gokväll!

Inför lördagens brunch dukade jag redan på torsdagen. Då vi var borta nästan hela fredagen så var det skönt att ha det gjort. Det blev en mycket enkel dukning (som det alltid blir;) med lite grönt och några ljuslyktor. Tror jag ska införskaffa grå linneservetter som matchar duken till nästa gång.

Å ikväll är jag trött!
Somnade när jag nattade Nils och det hör inte till vanligheterna. Vaknade när G kom hem från träningen vid halv nio;) Kände mig nästan lite smågroggy när jag vaknade och stackars G fick inga vettiga svar från sin sambo de första minuterna;) Haha men nu har det ordnat upp sig!

En dusch och soffhäng blir det nu!

Önskar er en fin kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Hallå vännen!

    Men i det enkla bor ju det vackra som du vet och jag äääälskade din dukning...;)

    Helt underbart att sitta där och få en riktigt ljusenergikick...;)

    Låna på du..:)
    Jag gör mitt inlägg från brunchen i morgon så då får du se fler...;)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Så snyggt du dukat. Jättefina vinglas!!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint! Ser verkligen inbjudande ut.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Enkelt är oftast snyggast tycker jag. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Heeeeej sötnos <3
    Åååå, ta mig tillbaks...
    Ja, du fina vännen vilken helg!
    Å jag älskade din dukning - som han säger själv den gode Ernst "I det enkla bor det vackra" :))
    Nu ska jag gå o sussa...än har jag klarat mig, även om jag mår lite kymigt hela tiden...
    Men lillefi är ganska medtagen kan jag säga... :(
    Försöker boosta henne med allt hon kan önska sig, men så får hon bara i sig en sked eller två sen tar det stopp.
    Hoppas det känns bättre imorgon.

    Ja, de där två alltså - man blir ju alldeles varm i hjärtat <3
    Nattikramar,
    Anna

    SvaraRadera
  6. Enkelt men väldigt fint. Ni måste trivas i ert fina uterum. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. beautiful table , the plants bring life to our lives,have a nice day,Patricia

    SvaraRadera
  8. Ibland är det enkla det finaste :) Så härligt med uterum. Önskar jag mig.
    Hoppas du har det fint, kram

    SvaraRadera
  9. En sån underbar dukning! älskar vinglasen:) Så tjusiga så. Vad fint ni verkar ha haft det. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg