Det gäller att passa på!



Ja det gällde att passa på när ICA Maxi sålde ut dessa fina lamphållare.


Stort gilla på den svarta sladden som jag tror kommer bryta av fint mot allt det vita.


Så två stycken fick det bli:)


Gokväll!

Fyndat på ICA har väl alla gjort någon gång?;)
Nu för tiden har ju de flesta stora mataffärer även ett stort utbud av hemsortiment och där kan man göra fina fynd ibland!
Här om dagen när G var och handlade så ringde han och berättade att de sålde ut de här lamphållarna. Vi bestämde oss för att köpa två och eftersom de var så billiga är det ju inte hela världen om de inte kommer upp;)
Idag har jag gått och hummat, druckit kaffe, hummat lite till och slutligen provhängt den ena (båda sladdarna behöver kapas av och det ska till nya kontakter som passar till fönsteruttagen) i uterummet där jag tänkt att vi skulle ha dem...
Kan bli lite för mycket kontrast mot det vita men vi gör ordning på dem så får vi se sen. Finns ju andra fönster att hänga dem i så upp kommer de nog så småningom, vilka "världsliga" problem man har ibland:)

Imorgon blir det ettårskontroll (heter det fortfarande så?) för lilleman. G passar på att jobba hemifrån så vi kan åka hela familjen. Då kan vi också äta lunch ihop och Nils får lite pappamys:)

I helgen vänta roligheter. 
Valborgskvällen firar vi hos våra grannar. Vi ska besöka brasan här i området för första gången så det ser vi fram emot. Dagen ser jag också framemot men det tänkte jag berätta mer om imorgon:)

Nu önskar jag er en fin kväll!

Kram Sofi 

Kommentarer

Populära inlägg