Fina presenter.



Ljuvligt doftljus från Olivia & Co


Så fint ihop med lavendel.


Krukan är så där snyggt sliten som jag gillar:)


En helhetsbild.


Så goda praliner från Johannas Choklad.


En jättefin body till Nils som han ska ha på sin födelsedag tänkte jag:)

Gokväll!

Tittar bara in för att visa de fina presenterna som Anna och Katarina hade med sig i Lördags.
De vet vad jag gillar och det kändes nästan som julafton:)
Stort tack tjejer!

Vill ni se fina bilder från vårt hem så ska ni kika in till Katarina HÄR och till Anna HÄR!

Kan hända att jag lånar någon bild och visar här sen, det knäpptes ju en och annan bild på vår lilla guldklimp också:)

Nu väntar soffan!

Fin kväll till er!

Kram Sofi







Kommentarer

  1. Vilka fina presenter!!!! Förstår din glädje :-)!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga presenter, lyxig känsla.
    Stora killen ni har nu.

    Ha en fin onsdag
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg