På min önskelista...





Ljuvliga nyheter från NG baby som du hittar HÄR!







Nyheter från Elodie details. 
Nya mönstret "Colors of the wind" är ju bara så fint!
Ni hittar dem HÄR!




En filt från Vinter and Bloom står högt upp på önskelistan.
HÄR hittar ni dem!

Alla produkterna finns hos Bonti.

Gokväll!

På Lördag ska jag äntligen besöka Bontis butiker i Stockholm.
Det är ju på tiden kan tyckas då vi haft ett samarbete i snart ett år:)
Vi ska hämta en vagn som är beställd hos dem så då passar vi på att besöka båda butikerna när vi ändå är i stan. 
Å kan tänka mig att det kommer finnas så mycket fint!!!
En dyna till vagnen ska köpas och gärna en matchande filt/pläd till det. Sen får vi se... Tur att jag har G med mig så jag inte svävar iväg alldeles, kan lätt bli så annars:)
Kameran följer med så mycket bilder utlovas!

Ikväll hade vi en trött liten kille!
Tidigare idag fick han två vaccinationssprutor så nu förväntar vi oss feber under natten el morgondagen. Var väldigt vanligt denna gång och eftersom han fått det de andra gångerna så blir det nog så nu med. 
Han var så modig vår lilla plutt!
Såklart blev han jätteledsen men det gick över ganska fort efter mys i mamma och pappas trygga famn. Lillhjärtat.

Alltså här är det helt vitt på backen nu!
Snön vräker ner:(
På lördag ska det bli 15 plusgrader och sol, vilket aprilväder!;)

Fin kväll till er!

Kram Sofi

Kommentarer

Populära inlägg